Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zapewnianie dostępności

Komunikacja z podmiotem publicznym 

Instrukcja wypełnienia:
1. Proszę wypełnić poniższy wniosek o zapewnienie komunikacji w formie wskazanej przez osobę uprawnioną.
2. W pierwszej kolejności należy zaznaczyć interesującą Pana/Panią formę komunikacji i podać dodatkowe informacje wskazane dla konkretnej formy.
Wypełniając wniosek należy podać:

  • w przypadku tłumaczenia na PJM dokładnej nazwy dokumentu, który ma być przygotowany do tłumaczenia;
  • w przypadku przetłumaczenia na PJM materiału opublikowanego na www , wkleić odpowiedni link do strony www;
  • w przypadku zamówienia tłumacza (PJM) podać dokładną datę i godzinę przybycia do przedszkola, celem umówienia spotkania z tłumaczem;
  • w przypadku konieczności zapewnienia pętli indukcyjnej należy podać dokładną datę oraz godzinę spotkania;
  • w przypadku konieczności zapewnienia komunikacji pisemnej podać adres e-mail;
  • w przypadku konieczności zapewnienia komunikacji sms podać numer telefonu;
  • w przypadku zapewnienia wydruku w alfabecie Braille’a dokumentu należy wskazać dokładną nazwę dokumentu.• w przypadku zamówienia tłumacza (PJM) podać dokładną datę i godzinę przybycia do przedszkola, celem umówienia spotkania z tłumaczem; 

3. W kolejnym kroku, obowiązkowo należy podać swoje dane do kontaktu.
4.Proszę wysłać wniosek drogą elektroniczną na adres: mp3aleksandrow@interia.pl ,lub złożyć bezpośrednio w Miejskim Przedszkolu nr 3 ul. Ściegiennego 5/6 Aleksandrów Łódzki

Wniosek o zapewnienie komunikacji w formie wskazanej przez osobę uprawnioną