Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rozkład dnia

Podstawa prawna:
Rozporządzenie MEN z 28 lutego 2019 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli - (Dz. U. z 2019 r. poz. 502) – § 12,

7.00 - 8.30 - Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy w kącikach zainteresowań, praca z zespołem dzieci lub indywidualna. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Praca z dzieckiem zdolnym. Tworzenie okazji do wymiany informacji, rozmowy indywidualne z dziećmi, dyskutowanie. Zabawy integrujące grupę. Czynności opiekuńcze, porządkowe. Ćwiczenia poranne. Kontakty z rodzicami.

8.30 - 9.00 - Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne, czynności samoobsługowe, pełnienie dyżurów, wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.

9.00 - 9.30 - Śniadanie. Celebrowanie posiłku, komponowanie potraw (ostatni piątek miesiąca - szwedzki stół).

9.30 - 10.30 - Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego.

10.30 - 11.45 - Spacery, wycieczki, zabawy dowolne i organizowane w ogrodzie przedszkolnym. Obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze, tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowania zabaw badawczych, konstrukcyjno-technicznych. Wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą. Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka w sali lub na powietrzu.

11.45 - 12.00 - Przygotowanie do obiadu.

12.00 - 12.30 - Obiad.

12.30 - 13.00 - Relaksacja: słuchanie muzyki, literatury. Zabawy z językiem angielskim.

13.00 - 14.15 - Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zajęcia wyrównawcze, wspierające rozwój dziecka poprzez zabawy dydaktyczne, ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe, itp., zabawy ruchowe, zabawy konstrukcyjne. Zabawy rozwijające percepcje wzrokową, słuchową. Zajęcia muzyczne i plastyczne.

14.15 - 14.30 - Przygotowanie do podwieczorku.

14.30 - 14.45 - Podwieczorek.

14.45 - 17.00 - Nauka religii. Zajęcia dodatkowe. Praca wyrównawcza. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia słownikowe. Zajęcia w małych zespołach. Prace porządkowe, użyteczne. Rozmowy indywidualne. Rozchodzenie się dzieci.