Marzec - tematyka
PREHISTORYCZNY ŚWIAT
Dziecko:
wypowiada się na temat obrazka
współdziała z dziećmi w zabawie
tworzy własne eksperymenty dźwiękowe
nazywa wybrane instrumenty muzyczne
przelicza elementy w dostępnym zakresie
rozwiązuje zagadki dźwiękowe
uczestniczy w zabawie ze śpiewem
reaguje na zmiany tempa i dynamiki melodii
PRZEBUDZENIE PO ZIMIE
Dziecko:
posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych
bierze aktywny udział w zabawie badawczej
ilustruje ruchem treść wiersza
wykonuje pracę plastyczno – techniczną według instrukcji
tworzy własne improwizacje ruchowe do muzyki
klasyfikuje obrazki ze względu na jedną cechę
rozwija sprawność motoryczną stóp
przestrzega zasad bezpieczeństwa podczas zabaw na świeżym powietrzu
W WIOSENNYM OGRODZIE
Dziecko:
uczestniczy w zabawach dramowych
wypowiada się na określony temat
wykonuje własne eksperymenty graficzne
rozwija pamięć i percepcję słuchową
przeprowadza analizę sylabową podanych wyrazów
porusza się rytmicznie po kole wiązanym
uczestniczy we wspólnym śpiewaniu i muzykowaniu
rozwiązuje zagadki sensoryczne, rozwija zmysł smaku i węchu
reaguje na umówiony sygnał
WIELKANOC
Dziecko:
wypowiada się na temat obrazka
współdziała z dziećmi w zabawie
tworzy własne eksperymenty dźwiękowe
nazywa wybrane instrumenty muzyczne
przelicza elementy w dostępnym zakresie
rozwiązuje zagadki dźwiękowe
uczestniczy w zabawie ze śpiewem
reaguje na zmiany tempa i dynamiki melodii