Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Tematy na listopad

 

  1. Tydzień: Jesienne nastroje

Dziecko:

  • przelicza sylaby w podanych słowach
  • rysuje przedmioty, których nazwy zawierają głoskę i
  • uczestniczy w zabawach i ćwiczeniach ruchowych
  • formułuje dłuższe, poprawne gramatycznie wypowiedzi
  • rozpoznaje i nazywa literę i: małą i wielką, drukowaną i pisaną
  • pisze litery i, I po śladzie, a potem – samodzielnie
  • bawi się w ogrodzie przedszkolnym,
  • wyjaśnia, na czym polega zjawisko  krążenia wody w przyrodzie
  • zna nazwę aktualnego miesiąca
  • przelicza elementy, zapisuje je liczbą
  • eksperymentuje z wodą i kolorami farb

    2. Tydzień: W świecie teatru

Dziecko:

  • przelicza sylaby w podanych słowach
  • rysuje przedmioty, których nazwy zawierają głoskę t
  • rozpoznaje i nazywa literę t: małą i wielką, drukowaną i pisaną
  • wie, jak należy zachowywać się w teatrze
  • poznaje zasady działania teatru cieni
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych
  • wymienia tytuły baśni, z których pochodzą bohaterowie przedstawieni na obrazku
  • rozwiązuje zagadki o teatrze
  • uczestniczy w organizowaniu kącika teatralnego
  • tworzy pary z kolegami według zasady: litery małe z wielkimi

    3. Tydzień: Znamy te baśnie

Dziecko:

  • układa obrazki warzyw z pamięci – tak jak były ułożone na tablicy
  • pisze litery d, D po śladzie, a potem – samodzielnie
  • rozpoznaje i nazywa literę d: małą i wielką, drukowaną i pisaną
  • uczestniczy w spacerze, prowadzi obserwacje przyrodnicze
  • określa budowę piosenki Magiczne kartki, taktuje w metrum 4/4
  • czyta tekst obrazkowo-wyrazowy, rozwiązuje rebusy, zaznacza w tekście literę d
  • uczestniczy w zabawie z elementami dramy
  • wie, co to jest księgarnia
  • segregują klocki o kształtach poznanych figur geometrycznych
  • dzieli tytuły znanych baśni na sylaby
  • wyodrębnia zdania w wypowiedzi nauczyciela

    4. Tydzień: Tu rosły paprocie

Dziecko:

  • rozpoznaje i nazywa literę k: małą i wielką, drukowaną i pisaną
  • dzieli słowo dinozaur na sylaby i na głoski,
  • wymienia wybrane właściwości węgla kamiennego i soli kamiennej
  • opisuje wygląd kopalni węgla kamiennego i kopalni soli
  • układają zdania ze słowami: dinozaur, park, prehistoria, rośliny, układają schematy słów
  • wypowiada się na temat wyginięcia dinozaurów
  • czyta tekst wyrazowo-obrazkowy wspólnie z nauczycielem
  • pisze cyfry 5 po śladzie, a potem – samodzielnie